Overslaan en naar de inhoud gaan

Invlatiecorrectie: Is een cashback-procedure niet veel te veel gedoe voor een pak vla van 2,19 euro?

Grappig en sympathiek, de gratis-vla-campagne van Melkunie. Maar… past het ook bij het merk?
Koop nu een pak vla
Koop nu een pak vla
© Melkunie
Koop nu een pak vla
Koop nu een pak vla
© Melkunie

‘Als je keuzes moet maken bij het boodschappen doen, vallen de extraatjes als eerste af. Zoals een lekker toetje.’ Die redenering volgend kwam Melkunie vorige week met de campagne en cashback-actie ‘Invlatiecorrectie’ (bureau: N=5). Middels het scannen van een QR-code, komen boodschappers op een website terecht waar ze het aankoopbedrag van – bijvoorbeeld – een pak Bolletjes Vanille Vla (kost bij Albert Heijn 2,19 euro). Melkunie zegt dat het niet bij één extraatje blijft. ‘Later dit jaar keren we terug met een nieuwe actie onder het thema Invlatiecorrectie.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in