Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiele marketing: weer geen doorbraak

Al jaren kondigen marketingexperts de doorbraak van mobiele marketing aan. Maar voorlopig breekt er niks door, in ieder geval niet in de VS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobiele telefoons zijn nog te traag en niet gebruikersvriendelijk genoeg. De markt wordt overspoeld met honderden (in Amerika 700) typen telefoons, en ook de verschillende platforms zijn een sta-in-de-weg voor mobiele-campagneontwikkelaars. Bovendien wordt het mobieltje nog vooral gebruikt voor telefoneren en sms’en, zelden voor internetten.

Al wordt ook 2008 geen keerpunt, de draadloze-advertentiemarkt groeit wel gestaag. Onder andere door het gebruik van sms en WAP voor eenvoudige promoties, zoals couponacties.

Bron: Marketingnews

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in