Het bedrijf wil opdrachtgevers, marcom-professionals, creatieve bureaus en freelancers samenbrengen. PitchBox biedt de gelegenheid online te pitchen op concrete opdrachten. Hierdoor kunnen bureaus en freelancers zich onderscheiden op creatieve inhoud en een sterke prijs/kwaliteitsverhouding, zegt oprichter Ad Bol. 'Daarnaast scheelt het tijd en levert het - gezien de lage abonnementsprijs - een flinke kostenbesparing op.'
Op PitchBox plaatsen opdrachtgevers hun reclame/communicatieopdracht gratis online en ontvangen zij concrete offertes van bureaus en freelancers. Om te kunnen pitchen moet er wel een driemaandelijks abonnement afgesloten worden vanaf 49 euro per maand, exclusief btw.
Bol: ‘Het ondernemersklimaat is fundamenteel en blijvend veranderd. Inhakend op deze ontwikkeling hopen wij nieuwe markten aan te boren en meer vernieuwende toepassingen te ontwikkelen. Daarnaast zijn veel van onze klanten internationaal georiënteerd. Wij sluiten een internationale rollout in de toekomst daarom ook niet uit.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu