ING introduceerde afgelopen week haar nieuwe campagne Vooroplopen. Meer over deze campagne hier. De bank legt hiermee uit dat het de allernieuwste technieken gebruikt om klanten maximaal van dienst te kunnen zijn. ING schakelde Mindshare in om invulling te geven aan de mediacampagne. De nieuwe interactieve toepassing RTL XL Connect bleek het geschikte middel.
RTL XL Connect speelt in op de trend dat consumenten hun tv-ervaring willen verrijken met second-screen toepassingen. De kijker opent de RTL XL app als het logo in beeld komt. Door de synchronisatietechniek herkent een smartphone of tablet de tv-commercial en activeert RTL XL Connect vervolgens de additionele content. Mindshare zag hierin alle mogelijkheden om de tv-campagne te verrijken.
ING Nederland is de eerste adverteerder in Nederland die gebruik maakt van RTL XL Connect.
ING verrijkt campagne met RTL XL Connect app
De bank maakt met 'Vooroplopen' gebruik van synchronisatietechniek.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu