Ad Alliance en smartclip gaan strategisch samenwerken

Saleshuis van RTL gaat de video monetization technologie van smartclip gebruiken.

123RF

Ad Alliance - het saleshuis van RTL - migreert naar de video monetization technologie van smartclip om de groei in video advertising te ondersteunen. Het is de start van een bredere strategische samenwerking tussen de twee partijen in Nederland. Ze willen de komende jaren technologisch gedreven innovatie, zoals targeted advertising, op de Nederlandse advertentiemarkt brengen.

Ton Rozestraten, ceo van Ad Alliance: 'We willen het bereik van ons Nederlandse digitale publisher netwerk optimaal inzetten. Onze focus ligt op continue verbetering, om onze klanten steeds toonaangevende service te bieden.'

Thomas Servatius, Co-CEO van smartclip Europe: 'De Nederlandse markt is klaar om weer een stap vooruit te zetten. Onze ad technologie is afgestemd op de Europese behoeften.

Smartclip maakt als dochteronderneming van Mediengruppe RTL Deutschland deel uit van RTL Group, die broadcasters en publishers schaalbare addressable tv- en online video advertentieoplossingen biedt in heel Europa. De aankondiging van een samenwerking was er al in 2019 toen RTL internationaal alle ad-tech activiteiten onder smartclip bundelde

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie