Adformatie lanceert ezine Adformatie Connects

Het online magazine zet wekelijks alle must reads van Adformatie.nl op een rij en blikt terug op de talkshow Adformatie Connects Live.

 NdAdformatie past tijdens de coronacrisis zijn content aan op veranderende nieuws- en informatiebehoefte. Naast een wekelijkse live talkshow  is ook het wekelijkse Adformatie Connects ezine gelanceerd. Hierin wordt teruggeblikt op het programma en worden de verhalen die je niet gemist mag hebben afgelopen week op een rij gezet. Dit kunnen video-interviews met experts en correspondenten, blogs en podcasts zijn. 

In Adformatie Connects live deelden Victor Knaap (ceo MediaMonks), Joanny Lijbers (managing director personal care Unilever & digital transformation) en Anita Lotten (Wunderman Thompson) hun ervaringen over hoe zij de eerste weken van de coronacrisis hebben beleefd en wat de verwachte impact op het vak en consumentengedrag is. Spoiler alert: het wordt niet makkelijk, maar als er iets versnelt dan is het digitalisering. 

Hoofdredacteur Susanne van Nierop: 'We doen er de komende tijd alles aan om het vak de informatie, educatie en inspiratie te bieden waar het behoefte aan heeft en kunnen dit niet alleen. Wij zijn blij dat een groot aantal branche-organisaties - bvA, DDA, IAB Nederland, IDEA, NIMA, MMA, MWG, PMA, VEA – Adformatie Connects live hebben omarmd. Het is een heel alfabet samen en dat hebben we nodig om een nieuwe gemeenschappelijke taal in deze nieuwe werkelijkheid te vinden.'

Volg dagelijks ook het liveblog van Adformatie over het laatste vaknieuws over de coronacrisis

Donderdag 9 april om 16.30 uur is er weer een nieuwe uitzending van Adformatie Connects live over de invloed van media op gedrag, met onder meer Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD). 

Vanaf deze week versturen wij einde dag een update met 'international must reads'. inschrijven kan via deze link, vink 'Adformatie Update' aan. 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie