Albert Heijn reageert op ‘verschrikkelijke’ ervaring van Ilja Gort in supermarkt

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Soms heb je gewoon zin in een bak chips en een flink glas Fanta. Als je dan aan deze behoefte toegeeft en ziet dat net díe producten zijn uitverkocht, is dat een grote teleurstelling.

Wijnliefhebber Ilja Gort belandde in precies zo'n situatie in de Albert Heijn en besloot het hier niet bij te laten zitten. Ilja doet via Twitter een dringende oproep aan Albert Heijn en die reageren direct.


Als je dan heel wat tijd steekt in druiven stampen en wijn proeven, is dit wel echt een catastrofe, Albert Heijn...


Gelukkig begrijpt Albert Heijn dat zelf ook, dus komt het met een ijzersterke reactie.


Mensen in Amersfoort hebben deze wijn iets te gortig ingeslagen.


Gort gunt Melinda geen promotie, maar een veel betere carrièreswitch.


Al blijkt Albert Heijn nog wel even aan de slag te moeten in andere filialen.


Dat wordt zelfs Ilja te.. uhhh.... te veel.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Sophie Letschert.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie