Overslaan en naar de inhoud gaan

Bever lanceert printmagazine in een oplage van 450.000 exemplaren

Het magazine verschijnt viermaal per jaar, gericht op de seizoenen.
Miniatuurvoorbeeld
© _

Buitenwinkelketen Bever heeft afgelopen vrijdag het magazine Buitentijd gelanceerd. Het komt uit in een printoplage van 450.000 exemplaren. Het blad is zonder extern contentbureau of uitgever ontwikkeld en speelt een belangrijke rol in de vernieuwde crossmediale contentstrategie van de retailer.  

Head of Content van Bever Rutger Houweling: 'Ons doel is om zo veel mogelijk mensen te motiveren naar buiten te gaan en ervoor te zorgen dat ze daar een mooie tijd doorbrengen. Via al onze kanalen dragen wij deze boodschap uit. Maar in plaats van te zenden, zoeken we heel bewust de interactie op. We willen inspireren en activeren, op iedere mogelijke manier. Dat doen we op onze blog, met onze videoproducties en nu ook offline in het magazine. We laten zien dat tekst, video en muziek naadloos in elkaar kunnen overvloeien, zowel in print als online.'

Het magazine verschijnt viermaal per jaar, gericht op de seizoenen. In de eerste uitgave staat onder andere een interview met 3 op Reis-presentatrice Nienke de la Rive Box, deelt programmamaker Floris Kortie zijn liefde voor buiten, klassieke muziek en zijn speciaal voor Buitentijd samengestelde Spotify-playlist. Het magazine staat verder vol met 'tips en tricks om deze winter optimaal en veilig te genieten'.

Van de oplage worden 250.000 exemplaren naar zogenoemde look-a-likes van de vaste klanten verstuurd. Verder komen 50.000 exemplaren op sport- en horecagelegenheden in de grote Nederlandse steden te liggen. Het magazine is gratis mee te nemen in één van de 42 Bever-winkels. Ook wordt het blad altijd met webbestellingen meegestuurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu
Torben Raun

Wow what an uninspirational graphic design. Is it based on a local electricity plant catalogue?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in