Overslaan en naar de inhoud gaan

Creativiteit is het enige dat je afleert

Bekijk de Talpa Network Talk van het Bureau tijdens 24Festival en leer hoe je je creativiteit weer aanwakkert.
Talpa Media

Wij zijn Talpa Media: Talpa Media is hét open medianetwerk van Nederland. Met iconische merken en toonaangevende partners staan we midden in het leven van de consument – van Formule 1 tot Hart van Nederland en van LINDA. tot Radio 538. Wij geloven dat campagnes meer moeten doen dan bereik alleen. Daarom verbinden we de kracht van audio en video met creatieve integraties, digitale innovatie en slimme data. Zo maken we communicatie persoonlijker, relevanter en aantoonbaar waardevoller.

Lees meer

Of je nu gaat voor massabereik, slimme targeting of creatieve partnerships: bij Talpa Media vind je oplossingen die werken. #samenbereikjemeer

Lees minder
Het Bureau

Creativiteit is een van de belangrijkste vaardigheden van de toekomst. Niet alleen in advertising als multiplayer van campagnes, maar ook binnen de bredere context van een bedrijf. Onderzoek van McKinsey laat zelfs zien dat bedrijven die creativiteit omarmen sneller groeien.

Maar hoe doe je dat, creativiteit omarmen? Volgens Wouter van der Pauw, Creatief Directeur van het Bureau van Talpa Network, begint het bij de realisatie dat creativiteit het enige is dat we afleren. Terwijl we beter gaan rekenen, schrijven en begrijpen hoe de wereld werkt, worden we minder creatief. Waarom? Hoe kan dat? 

Wouter neemt je in zijn 24Talk tijdens MarketingLive!, mee in de redenen waarom en geeft concrete tips over hoe je je creativiteit weer aanwakkert en voor je laat werken. De talk is vanaf nu hier te bekijken.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Talpa Media

Wij zijn Talpa Media: Talpa Media is hét open medianetwerk van Nederland. Met iconische merken en toonaangevende partners staan we midden in het leven van de consument – van Formule 1 tot Hart van Nederland en van LINDA. tot Radio 538. Wij geloven dat campagnes meer moeten doen dan bereik alleen. Daarom verbinden we de kracht van audio en video met creatieve integraties, digitale innovatie en slimme data. Zo maken we communicatie persoonlijker, relevanter en aantoonbaar waardevoller.

Lees meer

Of je nu gaat voor massabereik, slimme targeting of creatieve partnerships: bij Talpa Media vind je oplossingen die werken. #samenbereikjemeer

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in