Creativiteit is een van de belangrijkste vaardigheden van de toekomst. Niet alleen in advertising als multiplayer van campagnes, maar ook binnen de bredere context van een bedrijf. Onderzoek van McKinsey laat zelfs zien dat bedrijven die creativiteit omarmen sneller groeien.
Maar hoe doe je dat, creativiteit omarmen? Volgens Wouter van der Pauw, Creatief Directeur van het Bureau van Talpa Network, begint het bij de realisatie dat creativiteit het enige is dat we afleren. Terwijl we beter gaan rekenen, schrijven en begrijpen hoe de wereld werkt, worden we minder creatief. Waarom? Hoe kan dat?
Wouter neemt je in zijn 24Talk tijdens MarketingLive!, mee in de redenen waarom en geeft concrete tips over hoe je je creativiteit weer aanwakkert en voor je laat werken. De talk is vanaf nu hier te bekijken.
Creativiteit is het enige dat je afleert
Bekijk de Talpa Network Talk van het Bureau tijdens 24Festival en leer hoe je je creativiteit weer aanwakkert.
Talpa Media
Wij zijn Talpa Media: Talpa Media is hét open medianetwerk van Nederland. Met iconische merken en toonaangevende partners staan we midden in het leven van de consument – van Formule 1 tot Hart van Nederland en van LINDA. tot Radio 538. Wij geloven dat campagnes meer moeten doen dan bereik alleen. Daarom verbinden we de kracht van audio en video met creatieve integraties, digitale innovatie en slimme data. Zo maken we communicatie persoonlijker, relevanter en aantoonbaar waardevoller.
Lees meerOf je nu gaat voor massabereik, slimme targeting of creatieve partnerships: bij Talpa Media vind je oplossingen die werken. #samenbereikjemeer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu