Overslaan en naar de inhoud gaan

Out of Home Masters gaat verder als Talon

Naam verandert vanaf maandag.
Talon

Out of Home Masters, sinds begin 2025 onderdeel van Talon Group, gaat vanaf maandag ook in Nederland verder onder de naam Talon. Met de rebranding verstevigt het haar positie binnen het grootste onafhankelijke Out of Home (OOH) netwerk ter wereld. Het vertrouwde team en de dienstverlening blijven ongewijzigd.

Eind januari werd bekend dat Talon Group Out of Home Masters zou overnemen.

'Al tien jaar zijn wij de masters in (D)OOH. Dat verandert niet', zegt managing director Benelux Cornelie Weller. 'Wat wél verandert, is dat we met deze laatste stap letterlijk zichtbaar maken dat we onderdeel zijn van een globale organisatie. Met toegang tot internationale kennis en tooling op het gebied van creativiteit en effectiviteit van (D)OOH, zonder dat we onze persoonlijke, lokale aanpak en bewezen expertise verliezen.'

Klanten krijgen ook toegang tot Grand Visual, het creatieve label binnen Talon dat gespecialiseerd is in OOH-content. Evolve, het internationale netwerk van Talon, opent de deur naar grootschalige campagnes. In april van dit jaar is Talon Belux gestart, onder lokale leiding van Steven Heylen, Weller overziet de Benelux regio.

'Think Outside, Big, Bold, and Beautiful, zoals we dat bij Talon zeggen. Dat is precies de energie die we ook in Nederland nog meer gaan laten zien', zegt Weller.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in