Out of Home Masters, sinds begin 2025 onderdeel van Talon Group, gaat vanaf maandag ook in Nederland verder onder de naam Talon. Met de rebranding verstevigt het haar positie binnen het grootste onafhankelijke Out of Home (OOH) netwerk ter wereld. Het vertrouwde team en de dienstverlening blijven ongewijzigd.
Eind januari werd bekend dat Talon Group Out of Home Masters zou overnemen.
'Al tien jaar zijn wij de masters in (D)OOH. Dat verandert niet', zegt managing director Benelux Cornelie Weller. 'Wat wél verandert, is dat we met deze laatste stap letterlijk zichtbaar maken dat we onderdeel zijn van een globale organisatie. Met toegang tot internationale kennis en tooling op het gebied van creativiteit en effectiviteit van (D)OOH, zonder dat we onze persoonlijke, lokale aanpak en bewezen expertise verliezen.'
Klanten krijgen ook toegang tot Grand Visual, het creatieve label binnen Talon dat gespecialiseerd is in OOH-content. Evolve, het internationale netwerk van Talon, opent de deur naar grootschalige campagnes. In april van dit jaar is Talon Belux gestart, onder lokale leiding van Steven Heylen, Weller overziet de Benelux regio.
'Think Outside, Big, Bold, and Beautiful, zoals we dat bij Talon zeggen. Dat is precies de energie die we ook in Nederland nog meer gaan laten zien', zegt Weller.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu