Voor het eerst presenteert Adnight een programma dat zich helemaal richt op marketeers: Marketing Talks. Deze mini-conferentie -ontwikkeld in samenwerking met Adformatie en Nima Young Professionals en met steun van JCDecaux en de BvA- zet de schijnwerpers op de toekomst van branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.
Op vrijdag 10 oktober van 15:00 tot 17:00 uur zijn marketeers welkom bij Club Ace in de Houthavens. Daarna stroomt het event naadloos over in het bureauprogramma van Adnight.
Programma
Het programma bevat een mix van merk- en bureauperspectieven.
Marktplaats & Happiness Amsterdam
Eveline Eberhardt (head of brand & content Marktplaats) en Nik Sluijs (strategy director Happiness Amsterdam) openen met 'Embrace AI to beat AI'. Ze laten zien hoe je AI kunt inzetten om juist authentieker en menselijker te worden - met Marktplaats Toys als overtuigend voorbeeld.
McDonald's & Ace
Ruben Scholten (digital brand manager McDonald's Nederland) en Mitzi Wiebring (creative social lead Ace) delen hoe ze social listening gebruiken om de cultuur van McDonald's levend te houden en relevant te blijven in het online gesprek.
New Era Consultancy
Eva Nooitgedagt (ex-Coolblue) en Alewijn Dekker (managing director New Era Consultancy) tonen hoe je een merkbelofte vertaalt naar een merkervaring die in de hele organisatie voelbaar is - en klanten telkens weet te verrassen.
KPN & Dentsu Creative
Tot slot geven KPN en Dentsu Creative een sneak peek van 'Iedereen Behalve', de opvolger van de prijswinnende case 'Stukje van mij'. Een campagne die opnieuw een groot maatschappelijk thema adresseert: online pesten.
Het programma staat onder leiding van moderator Lucas Boon (Adformatie).
Na afloop
Om 17:00 uur gaat de netwerkborrel over in het bruisende Adnight-programma bij 45 creatieve bureaus door de hele stad. De officiële afterparty start om 23:00 uur in Paradiso.
Marketing Talks is gratis toegankelijk voor marketeers. Registratie is verplicht.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu