Overslaan en naar de inhoud gaan

Adnight lanceert Marketing Talks: speciaal programma voor marketeers

Op het programma staan sprekers van McDonald's, KPN en Marktplaats. Lucas Boon (Adformatie) is moderator van het event.
adnight
Marketing Talks stroomt naadloos over in het avondprogramma van Adnight.

Voor het eerst presenteert Adnight een programma dat zich helemaal richt op marketeers: Marketing Talks. Deze mini-conferentie -ontwikkeld in samenwerking met Adformatie en Nima Young Professionals en met steun van JCDecaux en de BvA- zet de schijnwerpers op de toekomst van branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

Op vrijdag 10 oktober van 15:00 tot 17:00 uur zijn marketeers welkom bij Club Ace in de Houthavens. Daarna stroomt het event naadloos over in het bureauprogramma van Adnight.

Programma

Het programma bevat een mix van merk- en bureauperspectieven.

Marktplaats & Happiness Amsterdam

Eveline Eberhardt (head of brand & content Marktplaats) en Nik Sluijs (strategy director Happiness Amsterdam) openen met 'Embrace AI to beat AI'. Ze laten zien hoe je AI kunt inzetten om juist authentieker en menselijker te worden - met Marktplaats Toys als overtuigend voorbeeld.

McDonald's & Ace

Ruben Scholten (digital brand manager McDonald's Nederland) en Mitzi Wiebring (creative social lead Ace) delen hoe ze social listening gebruiken om de cultuur van McDonald's levend te houden en relevant te blijven in het online gesprek.

New Era Consultancy

Eva Nooitgedagt (ex-Coolblue) en Alewijn Dekker (managing director New Era Consultancy) tonen hoe je een merkbelofte vertaalt naar een merkervaring die in de hele organisatie voelbaar is - en klanten telkens weet te verrassen.

KPN & Dentsu Creative

Tot slot geven KPN en Dentsu Creative een sneak peek van 'Iedereen Behalve', de opvolger van de prijswinnende case 'Stukje van mij'. Een campagne die opnieuw een groot maatschappelijk thema adresseert: online pesten.

Het programma staat onder leiding van moderator Lucas Boon (Adformatie).

Na afloop

Om 17:00 uur gaat de netwerkborrel over in het bruisende Adnight-programma bij 45 creatieve bureaus door de hele stad. De officiële afterparty start om 23:00 uur in Paradiso.

Marketing Talks is gratis toegankelijk voor marketeers. Registratie is verplicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in