Overslaan en naar de inhoud gaan

Voormalig Monks-topman Martin Verdult is de nieuwe COO van Happy Horizon

Verdult heeft ruim 20 jaar ervaring in de internationale bureauwereld.
Martin Verdult Happy Horizon
Martin Verdult
© Dik Nicolai

Bureaugroep Happy Horizon heeft een nieuwe chief operating officer (COO). Martin Verdult maakt de overstap van .Monks, waar hij tot deze zomer executive vice president clients was voor de EMEA-regio. Eerder werkte Verdult onder meer als managing partner van Ogilvy Shanghai. 

Met ruim twintig jaar bureau-ervaring in binnen- en buitenland heeft Verdult inmiddels wel geleerd hoe je een bureau uitbouwt. Dat is precies wat Happy Horizon wil doen, vertelt de kersverse ceo Ubbo Maagdenberg. Happy Horizon heeft zeven hubs in Nederland en meer dan twintig labels en wil zich ontwikkelen als geïntegreerd, data gedreven en creatief platform. 

Verdult over zijn nieuwe baan: 'Vanaf dag één voelde Happy Horizon als mijn sweet spot. Ik geloof in de kracht van ondernemerschap en in samenwerken over labels heen. Bij Happy komen mijn passie voor cultuur, operatie en groei perfect samen. Ik heb veel zin om de schouders eronder te zetten. Voor onze mensen, onze klanten en voor de groep'.

Het is geen geheim dat Happy Horizon via acquisities wil doorgroeien. Dat gegeven werd bij de recente aanstelling van Maagdenberg als ceo nog eens benadrukt en nu bij het aantrekken van Verdult weer. 'De bureaugroep wil zich nadrukkelijk neerzetten als platform dat werkt als een strategische groeipartner voor klanten en gaat ook actief de markt op om complementaire services over te nemen', lezen we in het persbericht. 

Happy Horizon werkt voor merken als Xenos, Logitech, NN Group, het Nederlandse Rode Kruis en Puma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in