Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucas Nutbey nieuwe director of strategy bij DEPT®

DEPT® breidt het managementteam uit met Lucas Nutbey als director of strategy. Hij benadrukt de synergie tussen marketing en tech.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Lucas Nutbey, DEPT®'s director of strategy, lachend, in geel tshirt en grijze achtergrond
Lucas Nutbey, director of strategy bij Dept,

DEPT® breidt het Nederlandse managementteam uit met Lucas Nutbey als director of strategy. Nutbey, inmiddels al zeven jaar werkzaam bij de agency en strategisch verantwoordelijk voor klanten als Gant en Inter Milan, geeft hiermee een antwoord op de toenemende klantvraag naar geïntegreerde tech- en marketing diensten. 

De agency geeft aan dat inmiddels tweederde van haar klanten gebruikmaakt van meerdere diensten en ziet een flinke groei. “Een voorbeeld hiervan is dat we klanten helpen met het ontwikkelen van IT-integraties voor hun e-commercewebsite en tegelijkertijd hun influencercampagnes runnen. Het kan soms als twee verschillende werelden aanvoelen, maar het is wel degelijk de optelsom van deze activiteiten die écht het verschil maakt”, aldus Lucas Nutbey. “Daarnaast is de impact van technologie op marketing in de volle breedte immens, denk bijvoorbeeld alleen al aan hoe AI het huidige landschap op zijn kop zet. Het is dan ook niet meer dan logisch dat we beide werelden ook naar buiten toe nog meer integreren zodat klanten het meeste uit de mogelijkheden halen”, vult hij aan.

Inmiddels telt DEPT® in Nederland meer dan 700 experts verantwoordelijk voor het samenbrengen van tech, creatie, data en media voor klanten als bol, Philips, smart, Eneco, Just Eat Takeaway, Schiphol Airport en meer. De agency werkt op de achtergrond al jaren geheel geïntegreerd en heeft nu één gezicht naar buiten. Nutbey, de nieuwe director of strategy bij DEPT®, gaat hierbij een cruciale rol spelen en klanten helpen bij het creëren van deze geïntegreerde customer journeys. Niet alleen Nederlandse, maar ook internationale klanten worden vanuit Nederland geholpen.

“Ik ben ervan overtuigd dat Lucas in deze nieuwe rol nog meer verschil kan maken voor klanten. Voor iedere klant draait het simpelweg om resultaat. En dat kan alleen door de juiste mensen en services samen te brengen, in combinatie met een flinke dosis enthousiasme. Hij heeft de afgelopen zeven jaar onze grootste klanten geholpen om bruggen te slaan en snel nieuwe markten te betreden, producten te lanceren en de beste merkbeleving neer te zetten”, aldus Sarah Wubben, managing director bij DEPT® Nederland.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in