Viral van de week: Dans je burger bij elkaar

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Bron: TikTok

Dat TikTok hot and happening is hoeven we je niet meer te vertellen. Toch is het voor veel merken lastig om de juiste snaar te raken. De community is hard als je de plank misslaat en een viral zit er als merk echt niet snel in. Behalve als je het goed doet. 

Burger King is het met een slimme zet goed gelukt om helemaal TikTok-famous te gaan met een campagne. Het recept is simpel. Dans de ingrediënten van je burger bij elkaar. Gebruik de #whopperdance en krijg je eigen burger voor $1,-. Om de campagne te laden heeft Burger King het bereik van Tikfluencers Loren Gray en Avani Gregg gebruikt. Zij zijn de starters van deze campagne. Het resultaat? Binnen 1 dag is de hashtag al 3,5 miljoen keer gebruikt. Begin maar vast met het flippen van die burgers want dit gaat storm lopen. 

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie