Rejoice ging in 1998 van start met het verzenden van gratis felicitatiedozen en richtte zich op wat zij zelf de ‘interessante niche-markt’ van protestant-christelijke gezinnen noemen. Een doelgroep van zo’n 1.000.000 consumenten in Nederland. Veel christelijke organisaties en ook steeds meer bekende merken maken van die gelegenheid gebruik om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen, volgens Rejoice. Zij werken niet, zoals andere felicitatiediensten, met hostesses, maar laten de doos aan huis bezorgen. Rejoice maakt deel uit van de organisatie N.A.W.plus Direct Marketing Diensten, dat zich specialiseert in de christelijke doelgroep. Andere producten zijn De Vakantietas, de carddeck Proficiat, list broking en consultancy.
Christelijke felicitatiedienst bestaat vijf jaar
De Blijde Doos is voor velen een begrip en ook bij huwelijk heeft menigeen een felicitatiedienstmevrouw aan de deur gehad. Maar wist u dat…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu