Data & Insights Accenture Innovation Awards Concept van de Week - Ziggo Entertainment Experience: maak je eigen film
Premium Data & Insights NS vindt Triumph campagne 'te sexy' Opnieuw is er heibel over een campagne. Deze keer doet NS bewegende billboards van Triumph in de ban.
Data & Insights Accenture Innovation Awards Concept van de Week - Ziggo Entertainment Experience: maak je eigen film Paul Verhoeven: hij bracht ons internationale kaskrakers als Basic Instinct en Robocop. En klassiekers van eigen bodem zoals Soldaat van…
Data & Insights Reebok mag bilversterkende claim niet voeren van FTC Reebok is met de Amerikaanse handelscommissie (FTC) een schikking overeengekomen over de claim dat de EasyTone en RunTone sportschoenen de…
Premium Merkstrategie Prins van Hi naar 3MO Yvonne Prins - manager merk & marketing communicatie bij Hi - verruilt het bedrijf per 1 oktober voor 3MO.
Premium Data & Insights Gaan klantvriendelijkheid en social media hand in hand? Gisteren vond de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van 2011 plaats. KREM analyseerde het onderzoek en wilde daarbij een link…
Premium Data & Insights NS vindt Triumph campagne 'te sexy' Opnieuw is er heibel over een campagne. Deze keer doet NS bewegende billboards van Triumph in de ban.
Data & Insights Accenture Innovation Awards Concept van de Week - Ziggo Entertainment Experience: maak je eigen film Paul Verhoeven: hij bracht ons internationale kaskrakers als Basic Instinct en Robocop. En klassiekers van eigen bodem zoals Soldaat van…
Data & Insights Reebok mag bilversterkende claim niet voeren van FTC Reebok is met de Amerikaanse handelscommissie (FTC) een schikking overeengekomen over de claim dat de EasyTone en RunTone sportschoenen de…
Premium Merkstrategie Prins van Hi naar 3MO Yvonne Prins - manager merk & marketing communicatie bij Hi - verruilt het bedrijf per 1 oktober voor 3MO.
Premium Data & Insights Gaan klantvriendelijkheid en social media hand in hand? Gisteren vond de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van 2011 plaats. KREM analyseerde het onderzoek en wilde daarbij een link…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu