Verder kende de jury dit jaar liefst elf keer zilver toe en twaalf keer brons. Het totaal aantal winnaars (24) overtreft daarmee zelfs dat van vorig jaar (22). &KoenseSeverein wist beide nominaties (Citroën en Aegon) te verzilveren. Ook Van Wanten Etcetera won tweemaal zilver (Flexa Colors en KinderKijkPakket), Lowe en Draft ging naar huis met zilver en brons.
De Adforesult Publieksprijzen gingen naar Grolsch (Music Tour, Bookmark), HP (Designer Bag, Publicis Dialog), IBM (Discover Event, Ogilvy), Stichting Landschap Noord-Holland (spreukenbordjes-campagne, De Formule), Wegener DM (Favours) en Essilor Nederland (Varilus Kunstactie, Booster).
Esprix-goud voor Chatman
Lost Boys is de grote winnaar van de Esprix. Het bureau ontving gisteravond het enige goud met de case ‘Chatman’ voor KPN Hi.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu