Overslaan en naar de inhoud gaan

Mondiale merken die niet verwateren

Mondiale, decentrale markten en e-commerce stellen internationaal opererende bedrijven voor nieuwe uitdagingen als het gaat om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe voorkom je dat een lokaal reclamebureau met je merk aan de haal gaat en er iets van maakt dat de wenkbrauwen 4 cm laat stijgen? Seagram, eigenaar van onder andere Chivas Regal en Martell, is afgestapt van de conventionele methode om via brand manuals lokale partijen te informeren. Duurt te lang en is te statisch. Seagram voerde een web-based systeem van al het Chivas-materiaal in lage resolutie graphics die rechtstreeks kunnen worden overgenomen in posters, brochures en banners. Er is ook een geluidsarchief aan dit elektronische stijlboek verbonden waar art directors ideeën kunnen opdoen voor radiocommercials. Iedere omgeving is beveiligd tegen ongewenste ogen en het systeem is uitgerust met een parameters voor toetsing van nieuwe uitingen. Zo hoopt Seagram haar partners wereldwijd op de juiste lijn te houden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in