DDB & Tribal Amsterdam achter #HappytoHelp campagne KLM

De klantenservice van KLM helpt deze week niet alleen KLM-reizigers, maar zoveel mogelijk reizigers waar ook ter wereld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vanuit een speciaal glazen paviljoen op Schiphol Plaza wordt vijf dagen lang 24/7 customer service geboden via social media en daarnaast fysiek op verschillende vliegvelden in de wereld.

Via de hashtag is alles te volgen.

Van 13 tot en met 17 oktober produceert een team van 250 medewerkers van DDB & Tribal Amsterdam en KLM real-time, gepersonaliseerde en creatieve oplossingen voor problemen en vragen van reizigers wereldwijd. Dit doet het team niet alleen via Twitter maar ook met het grondpersoneel van KLM op Schiphol en andere internationale vliegvelden. Teams staan ook klaar in New York, Hong Kong en Sao Paulo, aldus Frank Houben, Director Communications & Corporate Identity van KLM, op de foto staand (rechts) achter KLM-topman Camiel Eurlings.

Met de campagne wil KLM laten zien dat de luchtvaartmaatschappij het verlenen van service van hoog niveau van groot belang vindt.

Bart Mol, creative director DDB & Tribal Amsterdam: &;Het feit dat customer service zo belangrijk is voor KLM - het team is 24/7 bereikbaar voor KLM-passagiers - demonstreren we met een initiatief waarbij niet alleen KLM-passagiers maar alle reizigers ter wereld op een leuke en verrassende manier geholpen worden.&

Pol Hoenderboom, creative director van DDB & Tribal Amsterdam: &;We zijn al een half jaar bezig om de meest voorkomende hulpvragen wereldwijd in kaart te brengen. is een groots real time event waarbij we niet weten welke vragen we gaan tegenkomen en oplossen. Maar goed voorbereid zijn we wel.&;

Credits

Productie content: MIKE TV

Productie glazen paviljoen: Van der Waerden Producties

Technisch producent: Sightline

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie