Overslaan en naar de inhoud gaan

Exterion Media begint met digitale billboards

Volgende stap in uitbreiding digitale aanbod.
DOOH exterion

Exterion Media begint per 1 oktober met de exploitatie van tien digitale billboards in Maastricht. Later in het najaar volgen nog eens veertien digitale billboards in Diemen en Leiderdorp.

Hiermee wil Exterion Media de volgende stap zetten in het versterken van zijn digitale netwerk.

De digitale billboards zijn 6m2 en moeten de impact bieden van het ‘ouderwetse’ billboard, maar met de voordelen van digital out-of-home.

Exterion Media heeft een landelijk dekkend digitaal netwerk van ruim 2.300 digitale schermen. De digitale billboards komen vooral in een 'urban' omgeving met een hoge selectiviteit van de zakelijke beslissers. 

Guy Grimmelt, sales & marketing director Exterion Media: 'Met een digitaal netwerk van onze grootte, moet je wel gaan kijken of binnen het netwerk specifieke doelgroepen te definiëren zijn. De zakelijke markt is hier zeker belangrijk in en daarvoor zijn dit relevante locaties om toe te voegen aan ons portfolio. Door ons DOOH netwerk relevanter te maken op specifieke doelgroepen, zorgen we ervoor dat we nog beter aansluiten op de wensen vanuit de markt en de behoeften vanuit de digitale adverteerders en inkopers.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in