Overslaan en naar de inhoud gaan

Kink in RAB en luisteronderzoek

Zender komt een jaar na de herstart met een aantal uitbreidingen.
Kink

Kink wordt bijna een jaar na de herstart van het Radio Advies Bureau (RAB) en sluit ook aan bij het Nationaal Luisteronderzoek (NLO). Vorige week werd al bekend dat Kink zich voor de commercialverkoop aansluit bij E Power. Verder wordt het digitale station mediapartner van festival Down The Rabbit Hole en krijgt het met ingang van 1 februari is op zowel Kink als haar themakanaal KINK DNA Classics ANP-nieuwsbulletins.

De toetreding tot het luisteronderzoek en RAB is voor Kink belangrijk voor 'de cijfermatige transparantie die NLO en RAB bieden aan adverteerders en mediabureaus'. Vanaf maart dit jaar wordt duidelijk hoeveel marktaandeel de zender haalt als NLO de luistercijfers over de meetperiode januari-februari publiceert .

In september zei programmadirecteur en dj Michiel Veenstra (foto boven) tegen Adformatie dat Kink in de nabije toekomst ook mikt op een FM-frequentie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in