Overslaan en naar de inhoud gaan

De Moestuintjes-actie van AH is voorbij en mensen plukken er nu de vruchten van

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
moestuintjes van Albert Heijn
moestuintjes van Albert Heijn

De moestuintjes actie is een van de meest populaire spaaracties van Albert Heijn. Kinderen én volwassenen staan elke keer te springen om alle moestuintjes te verzamelen. De moestuintjes kwamen dit keer in duo’s als MoestuinMaatjes. Elk moestuintje kreeg daardoor een maatje zoals een bloem of kruid, om zo de biodiversiteit te bevorderen. De actie is inmiddels afgelopen, maar mensen zijn nog steeds erg druk in de weer met de moestuintjes. En dat gaat niet iedereen even goed af.

related partner content for mobile comes here

Mensen waren weer erg enthousiast over de actie van Albert Heijn.

En ze hebben zich weer volledig op het moestuinieren gestort.

Het is een hele dagtaak.

Al gaat het niet bij iedereen even goed.

Het schijnt nog best moeilijk te zijn.

Want er wordt wel eens roet, of vodka, in het eten gegooid.

Toch gaan sommige mensen er helemaal voor.

Net als deze boekweit.

En ook deze sperziebonen schieten als sperziebonen uit de grond.

Albert Heijn laat graag zien hoe trots ze zijn op alle moestuintjes.

En tot slot reageren ze graag met de nodige support.

AH - dat gaat al aarde-ig

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in