Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Mercurs 2024

VI wint goud bij Mediamerk van het Jaar.
Mercurs winnaars 24
© MMA
Mercurs winnaars 24
© MMA

Voetbal International (uitgever PXR) heeft dinsdagavond goud gewonnen bij de 25e editie van de Mercurs in de categorie Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar. Zilver ging naar Harper’s Bazaar (Hearst Netherlands) en brons was er voor Miljuschka Magazine (Miljuschka Publishing). 

Voor het eerst zijn er in deze categorie drie Mercurs toegekend in goud, zilver en brons.

De andere prijzen: 

Mercur BeLOFte van het Jaar
Maartje Bregman (Happy Times Magazine)

Mercur Redactieteam van het Jaar
Flow (Roularta Media Nederland)

Mercur Innovatie van het Jaar
Happy Times Magazine

Mercur Partnership van het Jaar
Linda. x Hema

related partner content for mobile comes here

Alle nominaties van dit jaar staan hier.

Jubileumeditie

De jubileumuitreiking was in Theater Amsterdam. Een jury onder voorzitterschap van Derk Sauer beoordeelde de categorieën Magazine Mediamerk, BeLOFte en de nieuwe categorie Redactieteam van het Jaar. De categorieën Innovatie en Partnership werden gewogen door een jury onder voorzitterschap van Maiko Valentijn.

De avond in Theater Amsterdam stond ​​​​volledig in het teken van de viering van 25e uitreiking van de prijzen voor de Nederlandse magazine mediabranche. Centraal  stond kennis en inspiratie opdoen. Daarom werd er bij de uitreiking uitgebreid stilgestaan bij alle genomineerde cases.

Het volledige juryrapport is vanaf woensdag hier te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in