Overslaan en naar de inhoud gaan

ING introduceert met campagne 'Hypotheek van de Toekomst'

Een hypotheek is meer dan een lage rente, meldt de bank.
Miniatuurvoorbeeld

ING introduceert de Hypotheek van de Toekomst, omdat we ons &;te veel blindstaren op een lage rente&;.

&;Met een hypotheek moet je 30 jaar vooruit. En in die tijd kan er veel gebeuren. Een scheiding, een verbouwing, een verhuizing of andere situaties die invloed hebben op de hypotheek. Daarom biedt ING de Hypotheek van de Toekomst. De hypotheek die met dergelijke situaties rekening houdt en gerichte oplossingen biedt. Nu, morgen en over 30 jaar.&;

De bank komt ook met een actie: wie gedurende de campagne een hypotheekgesprek aanvraagt (ook via een tussenpersoon), maakt kans op een gratis verhuizing met de ING Verhuiswagen.

De campagne komt tot uiting op tv, radio en online.


Credits
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Creative director: Maarten Vrouwes/Friso Ludenhoff
Creative art: Chris Sant
Creative copy: Dieuwer Bulthuis

Sr. concept producer: Andreas Moeller
Screen producer: Petra Leddy
Digital producer: Reinier Slothouber

Client credits
Manager branding: Louise Meijer
Sr. communicatiemanager: Mirjam Smit
Sr. adviseur communicatie: Janet Dubbelhuis
Media en content: Wouter Geels

Production
Production company: Brenninkmeijer & Isaacs
Post/VFX: Hectic Electric
Director: Henk Loorbach
D.o.p.: Marc de Meijer
Editor: Govert Janse
Sound/music: Studio Alfred Klaassen, Jacco Lenstra
Voice-over: Tjitske Reidinga

JWT Retail
Business director retail: Eveline Posma
Producer retail: Birgit ekkers

Mediabureau
Business planning director: Sanne Küpers
Digital director: Vincent Resink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in