
Hoe kijk je terug op 2024?
‘Nou het was best een hectisch jaar. Spannend om je baan op te zeggen om een nieuw bureau te beginnen in een zeer competitieve markt, die door innovatie snel verandert. We hebben daardoor aardig moeten aanpoten om de groei bij te houden en tegelijkertijd de organisatie op te bouwen.’
Wat verklaart - denk je - de hoge waardering voor jullie bureau?
‘Bij ons draait alles om de klant en de klantvraag. Dat betekent dat we ook partners die bij die klantvraag betrokken zijn meenemen in het besluitvormingsproces. Door intensief samen op te trekken proberen we de beste oplossing te bieden die hoort bij de gestelde vraag. Wij spreken onze klanten vaak. Soms wel iedere dag. Kortom, Committed.’
Wat gaat 2025 brengen?
‘De focus ligt, mede door deze onverwachts hoge waardering, op het vasthouden van het niveau van dienstverlening zoals we nu aan de dag leggen. Daarnaast moeten wij de volgende stap zetten in onze dienstverlening richting zowel klanten als reclamebureaus waarbij een verdere integratie van AI toegepast op de klantwens het uitgangspunt vormt.'
Media Report 2024
Dit zijn alle winnaars in het Media Report 2024
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensXavier Tilman (Ocean Nederland): ‘We investeren volop in onze mensen'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee