Overslaan en naar de inhoud gaan

Leon Bultman (The Committed Agency): ‘Wij trekken intensief op met klanten’

Mediabureau The Committed Agency kreeg de hoogste waardering in het Media Report 2024.
Leon Bultman
Leon Bultman

Hoe kijk je terug op 2024?

‘Nou het was best een hectisch jaar. Spannend om je baan op te zeggen om een nieuw bureau te beginnen in een zeer competitieve markt, die door innovatie snel verandert. We hebben daardoor aardig moeten aanpoten om de groei bij te houden en tegelijkertijd de organisatie op te bouwen.’

Wat verklaart - denk je - de hoge waardering voor jullie bureau?

‘Bij ons draait alles om de klant en de klantvraag. Dat betekent dat we ook partners die bij die klantvraag betrokken zijn meenemen in het besluitvormingsproces. Door intensief samen op te trekken proberen we de beste oplossing te bieden die hoort bij de gestelde vraag. Wij spreken onze klanten vaak. Soms wel iedere dag. Kortom, Committed.’

Wat gaat 2025 brengen?

‘De focus ligt, mede door deze onverwachts hoge waardering, op het vasthouden van het niveau van dienstverlening zoals we nu aan de dag leggen. Daarnaast moeten wij de volgende stap zetten in onze dienstverlening richting zowel klanten als reclamebureaus waarbij een verdere integratie van AI toegepast op de klantwens het uitgangspunt vormt.'

Media Report 2024

 

Dit zijn alle winnaars in het Media Report 2024

Xavier Tilman (Ocean Nederland): ‘We investeren volop in onze mensen'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in