Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw bureau in Utrecht: Bambi

Bureau Bambi heeft afgelopen week in Utrecht officieel haar deuren geopend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bureau Bambi is een nieuw bedrijf in digitale communicatie, opgericht door creatief directeur Jaap Nauta en technisch directeur Anton Pieter van Grootel. Zij werkten al langer samen als freelance creatief team onder één gezamelijke naam: JaaAP.

JaaAP maakte bijvoorbeeld de geautomatiseerde tv-commercial van de trekkingsuitslag van de Staatsloterij en de ‘150 gezichten’ van de Tweede Kamer. Nauta en Van Grootel hebben René Frankena bij Bambi betrokken. Hij gaat het bureau als algemeen directeur leiden. Frankena was vooral actief in de marketing van financiële diensten, de laatste jaren op de strategische marketingafdeling van Rabobank Private Banking.

De verbindende factor van het bureau 'ligt altijd in de logische combinatie van vorm en techniek' . Invloeden vanuit de games-industrie zijn daarbij onmiskenbaar, aldus de oprichters.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in