Overslaan en naar de inhoud gaan

Nutri-Score in de supermarkt roept vooral heel veel vraagtekens op

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Tweet Willem de Gelder
Tweet Willem de Gelder
Tweet Willem de Gelder
Tweet Willem de Gelder

Sommige mensen proberen steeds wat gezonder te leven. Toch is het soms best moeilijk om de juiste producten uit de supermarkten mee naar huis te nemen. Dit kan duizenden redenen hebben: zo kan die ene chocoladereep je verschrikkelijk hebben zitten aanstaren, of misschien weet je gewoon simpelweg niet wat écht gezond is. In sommige supermarkten maken ze daarom nu gebruik van de Nutri-Score, maar als we Twitter moeten geloven is er nog steeds geen touw aan vast te knopen.

related partner content for mobile comes here

Hoe kan het nu dat een diepvriespizza bijna in de meest gezonde categorie valt?

 

 

Sommigen vinden het bijna onmogelijk om een product te vinden met de score A.

 

 

En heel veel mensen snappen niet waarom sommigen 'gezonde' producten zo laag scoren... Wellicht heeft het iets met de toegevoegde suikers te maken?

 

 

Tijdens het geven van een score wordt er op de volgende punten gelet.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in