Overslaan en naar de inhoud gaan

Ocean neemt digitale schermen Clear Channel over

Het aantal door Ocean geëxploiteerde schermen komt daarmee in totaal op 283. Ocean nam eerder dit jaar al Interbest en Ngage over.
Clear Channel

Ocean Outdoor neemt per 1 januari de digitale reclamemasten van Clear Channel Nederland over. Het gaat om Triple Digital in Rotterdam (A16), de Double Digital in Amsterdam (A5), de Diamond in Waddinxveen (A12) en de Box (voorheen bekend als ‘de Vis’) in Amsterdam (A4). Beide partijen zijn tevreden met het resultaat.

Het aantal door Ocean geëxploiteerde schermen komt daarmee in totaal op 283 en is daarmee - na de overname van Interbest, Ngage en Beyond Outdoor -  de grootste speler in digital out-of-home.

Meindert van den Heuvel, managing director Ocean: ‘Het is onze ambitie om een premium portfolio en grootste digitale netwerk te bouwen. Deze iconische Randstad locaties zijn een aanwinst voor het portfolio en passen in ons netwerk.' Van den Heuvel kondigt aan dat het complete Ocean-netwerk per 1 januari programmatic in te kopen is. Lees ook het interview met Van den Heuvel en Xavier Tilman dat vorige maand in Adformatie verscheen. 

Voor Clear Channel Nederland komt de focus te liggen op andere formaten: ‘In deze snel veranderende markt zijn ook wij genoodzaakt om te veranderen. We gaan ons daarom nóg meer focussen op het 2m² abri formaat. Passend bij deze strategie nemen we afscheid van onze digitale masten en billboards’, aldus Wierish Debipersad, Commercial Director Clear Channel Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in