Overslaan en naar de inhoud gaan

Ocean Outdoor lanceert 'studio-tak' voor productie campagnes

Ocean Outdoor komt met een zogenoemde Studio, dat merken en bureaus de mogelijkheid biedt campagnes te publiceren op hun eigen netwerk.
Ocean Studio.
Ocean Studio.

Ocean Nederland heeft voor zijn adverteerders en bureaus al langer een adviserende rol bij de ontwikkeling van DOOH-campagnes, vanaf nu vallen deze werkzaamheden onder Ocean Studio, dat deze partijen helpt bij het maken van pakkende beelden en campagnes, content voor AR of tools voor creatie. Alles om het beste uit een DOOH-campagne te halen en zoveel mogelijk te ondersteunen in het productieproces, aldus Ocean Outdoor.

Xavier Tilman, ceo van Ocean Outdoor Nederland, zegt: 'De buitenreclamemarkt heeft zich de afgelopen jaren enorm ontwikkeld. Waar voorheen buitenreclame voornamelijk bestond uit gestandaardiseerde statische posters, is digitale buitenreclame met een mediabestedingsaandeel van 45% niet meer weg te denken uit het landschap. De flexibele inzet in combinatie met diverse digitale formaten maakt dat exploitanten nog meer dan voorheen adverteerders, reclamebureaus en mediabureaus kunnen helpen bij een optimale inzet van digital out of home.'

Lees hier meer over de verschillende focusgebieden van Ocean Studio.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in