Overslaan en naar de inhoud gaan

Qmusic grootste zender in november, opmars Radio 5

Radio 538 op 2 in commerciële doelgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Qmusic was in november de grootste zender in zowel de commerciële doelgroep (20-49 jaar) als 13+, zo blijkt uit cijfers van het NMO. De zender van DPG Media heeft in de commerciële doelgroep een aandeel van bijna een kwart (24,7 procent), in 13+ is dat 12,9. 

In 20-49 staat Radio 538 nu tweede met een aandeel van 13,1, voor Radio 10 en NPO Radio 2. Vorige week werd bekend dat Edwin Evers vanaf februari terugkeert met een middagprogramma op vrijdag. 

related partner content for mobile comes here
LuistercijfersNov23

Opmars NPO Radio 5

De procentueel grootste stijger in beide doelgroepen is NPO Radio 5. De zender met popclassics komt in de commerciële doelgroep uit op 0,7 (index 233) en in 13+ staat het publieke station op een gedeelde zesde plaats met Sky Radio (index 120).

Joe, sinds september op de FM, blijft groeien met een aandeel van 5,0 procent in de commerciële doelgroep en 4,0 procent in 13+. Radio Veronica heeft in november de weg naar boven weer gevonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in