Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Mannenmedia en MMD Media in Digital Out Of Home

Het gaat onder meer om een samenwerking rond digitale schermen bij popmpstations.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mannenmedia en MMD Media gaan intensief samenwerken in digital out of home (DOOH). De samenwerking betreft de koppeling van de digitale schermen van out of home exploitant MMD Media bij pompstations aan het eigen automotive netwerk. Daarnaast is er de mogelijkheid de digitale schermen te combineren met de app Flitsmeister.nl, waarmee de automobilist op een specifieke plek en tijdstip bereikt kan worden met location based advertising. Zo kunnen automobilsten die bij de pomp staan en een video zien achteraf nog een pushnotificatie krijgen.

Mannenmedia heeft een netwerk met vijftig verschillende websites en apps waarmee maandelijks ruim 7 miljoen mannen worden bereikt.

Sjoerd van der Meijden, Sales & Business Development Director Mannenmedia: 'We krijgen steeds meer vraag vanuit de klant naar 360 graden geïntegreerde campagnes. Het is daarom een mooie stap om de samenwerking aan te gaan met een gespecialiseerde partij binnen DOOH.'

Danny van Beek, directeur MMD Media: “De samenwerking met Mannenmedia is voor ons een logische. Door de geïntegreerde campagneaanpak van Mannenmedia kunnen de DOOH screens van MMD naadloos meelopen in hun online campagnes en rapportages. De selectiviteit op mannen van het On The Go netwerk van MMD sluit goed aan op de propositie van Mannenmedia.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in