Overslaan en naar de inhoud gaan

Viral van de week: Hoe een woord meer zegt dan duizend beelden

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.
Mamba Forever
Mamba Forever
© Nike
Mamba Forever
Mamba Forever
© Nike

Door: Social media bureau Dorst & Lesser

Er komt geen beeld aan te pas en toch is de IGTV-content van Nike over wereldster Kobe Bryant de video die deze week de meeste indruk op ons maakte. De video bestaande uit slechts geluid en witte letters op een zwarte achtergrond, over het leven van de basketballer raakt, recht in het hart. Twee minuten lang. En dat de video niet niet alleen ons kippenvel bezorgde, dat bewijst de teller die inmiddels op 1,7 miljoen views staat.

Mamba Forever.

related partner content for mobile comes here

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van succesvolle social media strategieën en impactvolle content, kiest wekelijks de viral van de week.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in