Overslaan en naar de inhoud gaan

Yes2Web wordt Burst

Internetbureau Yes2web verandert per 1 februari haar naam in Burst
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wijziging is &;een gevolg van de sterke groei de afgelopen jaren en de verdere internationalisering&;. Dat zegt managing partner Hans Maltha. &;Wij geloven erin dat deze naam nog beter onze ambitie weergeeft.&

was de afgelopen twee jaar één van de snelst groeiende internetbureaus in de EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika) volgens de Deloitte Fast 500. &;Groei is voor ons geen doel, maar geeft wel aan dat we op goede weg zijn met grensoverschrijdende oplossingen voor onze klanten&;, zegt Maltha.

Burst werkt onder andere voor klanten als RTL Nederland, Snack-a-jacks, Quaker Cruesli, DELTA NV, Stichting Batterijen en verschillende reclame- en mediabureaus. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in