Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediahuis Nederland introduceert AdSticker

Corendon zet de AdSticker in voor Black Friday.
Adsticker

Mediahuis Nederland komt vandaag in een campagne voor Corendon met een nieuwe advertentiepropositie op de voorpagina van De Telegraaf:  de AdSticker. Behalve op papier kan de AdSticker ook digitaal geplakt worden, waardoor adverteerders de juiste doelgroep kunnen bereiken met een duidelijke call to action.

De display variant werkt als een amplifier die de boodschap vertaalt naar digitale kanalen. De fysieke AdSticker biedt adverteerders de mogelijkheid om naast tekst en beeld ook te experimenteren met uitingen voor andere zintuigen zoals geur en tastzin. Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van een kraskaart, een QR-code of een sample.

‘Met de AdSticker snijdt het mes aan twee kanten,’ licht Slaven Mandic, directeur advertising van Mediahuis Nederland toe: ‘De combinatie van print en digitaal is een ideale manier om conversie te drijven. Zo kun je mensen direct activeren om tot actie over te gaan.’

Corendon zet de AdSticker in voor Black Friday. Dick Gussen, Brand & Marketing Manager Corendon International: ‘Wij behalen hiermee al goede resultaten in België en hopen deze nu voort te zetten. In de Belgische krant Het Belang van Limburg hebben we met deze campagne 20 procent extra boekingen gerealiseerd.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in