Mediahuis Nederland introduceert AdSticker

Corendon zet de AdSticker in voor Black Friday.

Mediahuis Nederland komt vandaag in een campagne voor Corendon met een nieuwe advertentiepropositie op de voorpagina van De Telegraaf:  de AdSticker. Behalve op papier kan de AdSticker ook digitaal geplakt worden, waardoor adverteerders de juiste doelgroep kunnen bereiken met een duidelijke call to action.

De display variant werkt als een amplifier die de boodschap vertaalt naar digitale kanalen. De fysieke AdSticker biedt adverteerders de mogelijkheid om naast tekst en beeld ook te experimenteren met uitingen voor andere zintuigen zoals geur en tastzin. Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van een kraskaart, een QR-code of een sample.

‘Met de AdSticker snijdt het mes aan twee kanten,’ licht Slaven Mandic, directeur advertising van Mediahuis Nederland toe: ‘De combinatie van print en digitaal is een ideale manier om conversie te drijven. Zo kun je mensen direct activeren om tot actie over te gaan.’

Advertentie
advertisement

Corendon zet de AdSticker in voor Black Friday. Dick Gussen, Brand & Marketing Manager Corendon International: ‘Wij behalen hiermee al goede resultaten in België en hopen deze nu voort te zetten. In de Belgische krant Het Belang van Limburg hebben we met deze campagne 20 procent extra boekingen gerealiseerd.'

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie