Marketinginnovatie van het Jaar nieuwe categorie bij Mercurs 2019

Inzenden voor de magazineprijzen kan vanaf nu.

Magazinemakers kunnen weer inzenden om mee te dingen naar de Mercurs 2019 van de Magazine Media Associatie (MMA).

Er zijn negen categorieën: van originele covers en populaire events tot jonge talenten en succesvolle hoofdredacteuren. Zowel print als online only magazinemerken komen in aanmerking voor de toekenning van een prijs. 

MMA komt met twee nieuwe categorieën: Event van het Jaar  - zowel grootschalige als kleinschalige events (eendaags of meerdaags, in- of outdoor, offline of online) kunnen meedingen naar een Mercur - en Marketinginnovatie van het Jaar: voor het vergroten van het bereik van een magazinemerk worden innovatieve marketingactiviteiten ingezet, waarbij de technische mogelijkheden en de inzet van data analyses centraal staan. 

De overige categorieën zijn Magazinemerk, Artdirection, Hoofdredacteur, Reportage, Belofte, Cover en Partnership van het Jaar.

De inzendingen moeten uiterlijk woensdag 2 oktober bij de Mercursorganisatie binnen te zijn. De inzendmodule is te vinden op www.mercurs.nl.

 De uitreiking van de Mercurs is op donderdag 12 december in het DeLaMar theater te Amsterdam.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie