Deze merken en hun productteksten wekken verbazing op social media

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

  • Blog
  • 6 July 2018
  • Diederik Broekhuizen
Merken

Niet meer dan logisch dat je een product zo aantrekkelijk mogelijk wilt beschrijven, maar er zijn grenzen.

Advertentie

1. Soms willen bedrijven net iets teveel.

Galll & Gall
Gall & Gall Galll & Gall

2. Doe er anders nog een Lidl schepje bovenop.

Lidl
Lidl Lidl

3. Wat is jouw lievelings lookje voor deze zomer?

Merken
Merk Merken

4. Mousse dit nou echt?

Nivea
Nivea mouse Nivea

5. Je krijgt er toch spontaan een brainfreeze van.

Ijs
Ijs Ijs

6. Ook hallo…

Etos
Etos Etos

7. Stel je voor hé.

Etos
Etos Etos

8. Want wie zou niet geboren willen worden met WUNDEREXTENSIONS.

Mascara
Mascara Mascara

9. Soms is het gewoon ‘slimme’ marketing.

Intratuin
Intratuin Intratuin

10. Besef dat dit met het volle verstand is verzonnen, geprint en geplaatst.

Jumbo
Jumbo Jumbo

11. Tenslotte weet Gijsbert het nog ’t best te verwoorden van allemaal.

Albert Heijn
Albert Heijn Albert Heijn

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Schilder. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie