Overslaan en naar de inhoud gaan

Mieke de Ketelaere maakt programma Koffiedik Kijken compleet

De Vlaamse tech-expert is de vierde voorspeller van Koffiedik Kijken 2024.
mieke
Wat heeft 2024 voor ons in petto volgens tech-expert Mieke de Ketelaere?

Mieke de Ketelaere is gekozen als de vierde voorspeller van Koffiedik Kijken 2024. Met de andere voorspellers Charelle Akihary (NPO), Dean Cooman (Boomerang FT) en Johan van der Zanden (Albert Heijn) is het inhoudelijke programma nu compleet. Zeer binnenkort wordt de vijfde spreker, die het intermezzo verzorgt, bekendgemaakt. 

De Vlaming Mieke de Ketelaere heeft een lange staat van dienst in de wereld van data en analytics. Zo werkte ze bij multinationals als Microsoft, IBM en SAP. Sinds februari is ze tevens actief als boardmember van de bureaugroep Springbok.

Met haar inzicht in het verleden, heden en de toekomst van AI-technologieën treedt ze regelmatig op als expert en coach. In presentaties legt De Ketelaere vaak de nadruk op de 'ontmystificatie van de hype rond AI'. In 2022 werd ze tweede bij de verkiezing 'ICT-persoonlijkheid van het jaar' in België. 

Nieuwjaarsbijeenkomst

Op donderdag 11 januari verwelkomen we traditiegetrouw de marketingcommunicatie-industrie in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) te Amsterdam tijdens Koffiedik Kijken, dé nieuwjaarsbijeenkomst van ons mooie vak.

Wat heeft 2024 in petto voor bureaus, exploitanten, adverteerders, goeroes, BN’ers, influencers, columnisten en politici? Wie of wat gaat het maken in het nieuwe jaar en wie neemt afscheid? Op welke media zijn we nu echt uitgekeken en wat breekt juist door? Ligt er weer een donkere wolk van crisis in het verschiet, of zien we het sprankje hoop aan de horizon?

Koffiedik Kijken is een initiatief van Adformatie, BvA, VIA en DDMA. Abonnees van Adformatie krijgen korting op hun ticket.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in