Radiozenders bieden gezamenlijk vijf seconden gratis reclamezendtijd aan

Dat geldt naast getroffen retailers voor dierentuinen, attractie- en vakantieparken, campings, hotels en restaurants.

123RF

De Nederlandse radiozenders gaan gratis reclamezendtijd bieden aan ondernemers, in de vorm van een vijf seconden ‘tag-on’ op de hoofdcommercial. Doel is om te benadrukken dat in een aantal sectoren bedrijven weer opengaan, zoals dierentuinen, attractie- en vakantieparken, campings, hotels en restaurants. Eerder gold de gratis vijf seconden reclamezendtijd al voor retailers.

Radiozenders Qmusic, Radio 538, Radio 10, Radio Veronica, Sky Radio, 100%NL, SLAM!, Sublime, Classicnl, ORN, E Power en BNR willen hiermee deze categorie bedrijven die door de coronacrisis en regels van het RIVM hard getroffen zijn helpen.

Zij kunnen zo meer aandacht vestigen op het belang van het naleven van de gedragsregels in deze parken en horeca-établissementen wanneer deze weer open zijn. Eerder verenigden de radiozenders zich in een actie voor retailers, die ook een gratis 5 seconden tag-on kregen met hetzelfde doel.

Adverteerders en mediabureaus die gebruik willen maken van het aanbod kunnen contact opnemen met hun accountmanager. Dit aanbod geldt voor alle campagnes die tot 1 juli worden uitgezonden.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie