Snapchat en BNR vervolgen podcastserie over Augmented Reality

Het nieuwe seizoen is vanaf 1 april te luisteren via bekende platformen en laat bedrijven, experts en jongeren aan het woord.

Update 23 maart: Snapchat laat weten dat de programmering verschoven en aangepast is. Het nieuwe seizoen start op 1 april en afleveringen 2 en 3 zijn gewisseld. Hieronder vervolgt het originele bericht. 

Snapchat en BNR Nieuwsradio starten op vrijdag 25 maart het tweede seizoen van de podcastserie Social Stories. Deze podcastreeks bestaat uit vier afleveringen die per vrijdag uitkomen. 

In de podcasts zoomt een panel onder leiding van BNR-presentatrice Patricia van Liemt in op de mogelijkheden van Augmented Reality (AR) voor het bedrijfsleven.

Gen Z aan het woord

De eerste aflevering staat in het teken van wat AR precies inhoudt, gevolgd door een aflevering over 'echte bedrijfsresultaten' van AR. Onder meer marketeers van Samsung en Tommy Hilfiger vertellen in deze aflevering over hoe zij AR inzetten. 

In de derde aflevering staat de rol van AR in verduurzaming van de mode centraal. De vierde en laatste aflevering van seizoen twee gaat in op de toekomst van AR. 

In de podcasts komen naast experts ook drie Snapchat-gebruikers in de Gen Z-leeftijd (jongeren) aan het woord. 

De podcastserie is vanaf 25 maart te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts en de BNR podcastplayer. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie