Hoe Specsavers reageert op klant die getuige is van vervelend incident

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Specsavers

Wanneer ze bij Specsavers dit bericht op hun Facebookpagina ontvangen, snappen ze dat een klacht als deze alleen maar serieus genomen kan worden.

Advertentie

1. Stella ziet een vervelende gebeurtenis tussen twee collega's van Specsavers, maar durfde op dat moment niks te zeggen.

Specsavers reageert op klant
Verhaal van Stella Verhaal van Stella

2. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Specsavers reageert op klant
Verhaal van Stella Specsavers

3. Specsavers komt snel met antwoord.

Reactie van Specsavers
Specsavers reageert Specsavers

4. Jasmijn is vast niet de enige.

Verontwaardigde reactie
Jasmijn reageert Specsavers

5. Niet veel later maak Specsavers er werk van.

Stella krijgt bloemetje van Specsavers
Specsavers geeft bloemetje Specsavers

6. Tenslotte haalt Hanne de woorden uit onze mond.

Positieve reactie
Hanne reageert positief Specsavers

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Thirza van der Linde. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie