Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe Specsavers reageert op klant die getuige is van vervelend incident

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
© Specsavers

Wanneer ze bij Specsavers dit bericht op hun Facebookpagina ontvangen, snappen ze dat een klacht als deze alleen maar serieus genomen kan worden.

1. Stella ziet een vervelende gebeurtenis tussen twee collega's van Specsavers, maar durfde op dat moment niks te zeggen.

Specsavers reageert op klant
Verhaal van Stella

2. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Specsavers reageert op klant
Specsavers

3. Specsavers komt snel met antwoord.

Reactie van Specsavers
Specsavers

4. Jasmijn is vast niet de enige.

Verontwaardigde reactie
Specsavers

5. Niet veel later maak Specsavers er werk van.

Stella krijgt bloemetje van Specsavers
Specsavers

6. Tenslotte haalt Hanne de woorden uit onze mond.

Positieve reactie
Specsavers

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Thirza van der Linde. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in