Starcom MediaVest Group in zee met Acxiom

Starcom MediaVest Group (onderdeel van Publicis Groupe) heeft een meerjarige overeenkomst gesloten met datagigant Acxiom.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De deal betekent dat Starcom gebruik gaat maken van Acxiom&;s ‘Audience Operating System’, dat ‘audience’ segmentatie en targeting mogelijk maakt. De twee partijen willen nieuwe applicaties ontwikkelen, zoals het targeten van tv-advertising.
 

Het is volgens Acxiom-baas Scott Howe de eerste keer dat de dataspecialist in zee gaat met een bureau. De overeenkomst geeft Publicis Groupe de mogelijkheid om de samenwerking internationaal door te voeren in het Vivaki-netwerk en bij andere bureaus.
 

De deal is overigens niet exclusief. Het gaat om een overeenkomst voor meerdere jaren, maar hoeveel jaar wordt niet bekendgemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie