Overslaan en naar de inhoud gaan

Tv-inkoopplatform Tip breidt uit met grp-module

Mogelijkheid om campagneresultaten op een van de 32 SKO analysedoelgroepen te bekijken.
TV
© 123RF

Tip, het gezamenlijke tv-inkoopplatform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance en ORN is uitgebreid met de grp-module. 

Screenforce, de tv-marketingorganisatie, biedt bureaus en adverteerders Tip kosteloos aan. Ze kunnen daarop rechtstreeks inkopen. Met de uitbreiding met de grp-module is het mogelijk om campagneresultaten op een van de 32 SKO (Kijkonderzoek) analysedoelgroepen te bekijken.


In het campagneoverzicht wordt een extra kolom met de gekozen SKO-analyse doelgroep toegevoegd. Tip toont per pakket hoeveel grp’s er behaald zijn op de geselecteerde SKO-analysedoelgroep. Gebruikers kunnen zo hun campagnes over de verschillende exploitanten in één keer evalueren over dezelfde doelgroep. 

Screenforce Directeur Michel van der Voort: 'We zien dat de tv-markt verrijkt wordt met veel nieuwe adverteerders en ook veel nieuwe communicatie- en mediabureaus. Voor hen zijn gratis inkoopplatforms als het Ster Klantportal en Tip een goed middel om hun tv-campagnes mee in te kopen en te monitoren en om hun tv-commercials mee aan te leveren. Inmiddels zijn er 220 gebruikers van Tip.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in