Consumenten pikken het niet en komen met petitie 'XS4ALL moet blijven'

Al meer dan 8 duizend handtekeningen tegen verdwijnen XS4ALL.

Al jaren de beste (maar bestaat straks niet meer)
Homepage XS4ALL

Een petitie tegen het verdwijnen van de merknaam XS4ALL is in een dag tijd meer dan 8300 keer getekend. Initiatiefneemster Kirsten Verdel is verrast door het grote aantal ondertekenaars. 'Het signaal dat we ermee afgeven is duidelijk', zegt ze.

De petitie 'XS4ALL moet blijven' is een reactie op een bekendmaking van eigenaar KPN. Het telecombedrijf meldde donderdag dat het het merk XS4ALL gaat schrappen, om zich meer op het hoofdmerk KPN te kunnen richten. De diensten van XS4ALL komen niet in het geding, zo stelde KPN de klanten gerust.

Volgens Verdel roept het merk XS4ALL zoveel steunbetuigingen op omdat het een unieke internetprovider is, vanwege 'de bedrijfscultuur, de kennis, de knowhow, de inzet voor privacy en het maatschappelijk engagement'. De andere merken die KPN schrapt, zoals Telfort, roepen volgens Verdel amper reacties op.

 

Bron: ANP

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
JPM
Een geweldig initiatief deze petitie. Ik zou 'm wel duizenden keren willen tekenen. Dit kan gewoon niet waar zijn. Vanaf het begin bij XS4all angesloten. Ooit een uitstapje gemaakt met alle gevolgen vn dien. XS4Al is gewoon het beste in deskundigheid, innovatie en klantvriendelijkeheid. Ik betaal wt meer maar dat is niet voor niets. Niet te vergelijken met andere providors. Simpelweg omdat XS4all wél doet wat het beloofd en deskundig hulp geeft als daar door een klant om vraagt. Zij zijn tenminste nog écht klantvriendleijk. Ik hoop van harte dat het besluit teruggedraaid wordt. KPN kennende zal dat niet gebeuren, zijn luisteren immers zeker níet naar de klant.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie