BN'ers willen caissières terug, Albert Heijn blijkt een allemansvriendje

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Steeds meer werkzaamheden kunnen door computers gedaan worden. Ook in de supermarkt worden caissières langzaam overbodig door alle zelfscankassa's.

Toch zijn er mensen die daar niet heel blij van worden. Als een aantal BN'ers hun mening hierover verkondigen, ontstaat er een discussie. Maar de webcare van Albert Heijn kiest ervoor iedereen tevreden te houden.

Claudia de Breij, Georgina Verbaan en Margriet Oostveen vinden dat er weer meer caissières moeten komen.

Maar Gijs denkt dat t m niet gaat worden.

En mensen vinden het maar ouderwets.

Toch zien meer mensen de meerwaarde van de caissière wel.

Want of die zelfscankassa's nou zo corona-proof zijn..

Maar ook hier is niet iedereen het mee eens.

De zelfscan heeft nog meer voordelen waar de caissières niet tegenop kunnen.

Of.. toch wel.

Tot slot reageert Albert Heijn, die natuurlijk beide kanten tevreden wil houden.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jasper Altena.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie