Aldi gaat zwaarder inzetten op marketingcommunicatie, neemt legertje marcommers aan

De supermarktdiscounter zegt zich te gaan richten op de positionering van - en communicatie over het merk.

Leger marketeers gezocht
Werkenbijaldi.nl

Aldi breidt de afdeling marketingcommunicatie uit. Op werkenbijaldi.nl staan 16 marketingvacatures voor onder meer een marketing intelligence specialist, een digital marketing specialist, een social media specialist, een social media manager en een marketing campagne manager. Daarnaast zoekt Aldi een interne communicatie specialist, een interne communicatie manager en een externe communicatie manager [sic].

Aldi meldt: ‘Wij vernieuwen momenteel op allerlei vlakken en hebben grote ambities om verder te groeien. De afdeling Marketing & Communicatie speelt hier een belangrijke rol in. We bouwen de bestaande afdeling verder uit, met professionals die zich gaan richten op de positionering van en communicatie over ons merk.’

Aldi wil verder niet inhoudelijk ingaan op de marketingcommunicatieplannen. ‘Daar is het op dit moment nog te vroeg voor.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie