*bliep op Terschelling

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mobiele operator deed aan doelgroepmarketing op Terschelling.

*bliep-medewerkers (jongeren uit de doelgroep) deelden op Terschelling (en op de camping de Appelhof) ‘*bliep-zonnebrillen’ en stickers uit, organiseerden een barbecue, gingen met ‘promotiemeiden het strand op en werd het traditionele Terschellingse krattenstappelen beoefend’. De activiteiten waren aangekondigd op de tijdelijk pagina op .

Bezoekers en personeel van Discotheek 'Big Apple' werden dagelijks voorzien van stickers, strandballen, zonnebrillen en ‘*bliep armstrong-armbandjes’.

Deze ‘*bliepvasie’ zorgde er volgens het merk voor ‘dat geen enkele jongere die tijdens het hoogseizoen naar Terschelling is afgereisd, de activiteiten van *bliep gemist kan hebben’. Ook DJ Tony Star, (Sterretje), wiens bijnaam lijkt op het symbool van *bliep, was in de weer met stickers en de promodames.

Doel was sympathie voor het merk te winnen en de doelgroep te bereiken, aldus , ‘lid van RvC’.

‘We merken dat de verkoop ondanks de stille zomerperiode van onze simkaart iets is gestegen.’

Na vandaag gaat het merk het land in voor verdere promotie.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie