Coca-Cola light wordt Coca-Cola light taste en verbreedt smaakrange

De verpakking wordt vernieuwd en de introductie wordt ondersteund met de nieuwe campagne ‘Take it lightly’.

Coca-Cola Light taste
Coca-Cola Nederland

Coca-Cola light, dat 35 jaar geleden in Nederland werd geïntroduceerd, is vanaf nu ook verkrijgbaar in de (uiteraard eveneens suikervrije) varianten Ginger Lime en Exotic Mango. ‘Lichte, exotische smaken’, zegt Coca-Cola Nederland.

Daarnaast is het ontwerp van de verpakking aangepast. De zilveren look wordt aangevuld met het rode Coca-Cola logo en de inscriptie ‘light taste’. Daarnaast onderscheiden de smaken zich met verschillende kleuren. De nieuwe Coca-Cola light taste smaken zijn verkrijgbaar in 250 ml slim-cans.

Advertentie
advertisement

Irritaties

De introductie gaat gepaard met de nieuwe campagne ‘Take it lightly’. Coca-Cola Nederland: ‘Via onder andere een tv-commercial, OOH, digital, sampling en PR worden herkenbare dagelijkse situaties en irritaties van stellen in beeld gebracht.

Coca-Cola Light taste

My guy

Het uitgangspunt is: Coca-Cola light taste biedt lightness binnen een relatie om zo meer te genieten van het leven en elkaar.’ De commercial wordt muzikaal begeleid door een nieuwe editie van het nummer ‘My Guy’ van Mary Wells. De campagne is doorvertaald naar Facebook met de ‘Light Love Home Test’. ‘Daar kun je testen hoe “light” jouw relatie is.’

Relatietest
Relatietest Coca-Cola Nederland

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie