Corendon verandert reismerk Karin's Choice in By June, 'naam internationaal beter bruikbaar'

Daarnaast dekt de nieuwe naam de lading van het reismerk beter, zo zegt Corendon.

Het nieuwe logo in een marketinguiting
Afbeelding: Corendon

Touroperator neemt na twaalf jaar afscheid van de naam Karin's Choice als reismerk voor kleinschalige vakanties. De nieuwe naam By June past volgens Corendon beter bij 'de start van de zomer en het vakantiegevoel waar iedereen gedurende het jaar zo naar verlangt.' Volgens de touroperator is By June internationaal ook beter bruikbaar dan Karin's Choice.

Ontspannen zonvakanties

Debora de Roos, directeur marketing van Corendon, noemt de naamsverandering van Karin's Choice naar By June 'een spannende nieuwe fase voor het merk, waarin het zich nog meer wil profileren als dé keuze voor reizigers die op zoek zijn naar kleinschalige, verzorgde vakanties op idyllische bestemmingen [..]'

Die bestemmingen zijn 'geen exotische rondreizen of uitdagende safari's, maar gewoon ontspannen, zorgeloze vakanties in de zon', vervolgt Willem Langenberg, manager By June en GOFun. By June-vakanties zijn te boeken naar zes bestemmingen, waarvan twee buiten Europa. Het reismerk krijgt ondersteuning van moederbedrijf Corendon, dat ook de merken GOfun en Stip Reizen voert.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
J Geelen
Een "Karin" heeft in Amerika geen positieve betekenis: het is de middelbare vrouw 'met pittig kapsel' die altijd wat te klagen heeft, op haar strepen staat en de manager wil spreken.
Je kent ze wel!
Geen goed merk voor te dure reizen, vanzelfsprekend.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie