Social media is een goudmijn voor allerlei merken. Van bioscopen tot ijssalons en van rijscholen tot aan sieradenshops: er is werkelijk waar plek voor alles en iedereen.
De volgende merken hebben dan ook zeker niet stilgezeten en hebben er van alles aan gedaan om hun merk ook online goed weg te zetten. Met een voldoende lading zelfspot hebben de volgende merken de TikTok-trends zo goed als uitgespeeld.
Pathé is zich erg bewust van de soms wat bizarre prijzen:
Maar ze winden er geen doekjes om: transparant is Pathé in ieder geval wel:
My Jewellery laat weten dat hun naam op verschillende manieren uitgesproken kan worden:
En ook de TikTok-sounds worden op allerlei situaties toegepast:
Ijssalon La Dolce Borger is niet vies van het maken van sketches:
En wat kunnen mensen toch van die sketches genieten:
Theorietoppers is onderhand ook niet meer van TikTok weg te denken:
Voor iedereen die nog een theorie-examen moet maken of het geheugen wil opfrissen, moet het hier wel goed komen:
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Mervin van Deursen.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu