Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze merken weten op hilarische wijze met trends samen te werken

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
TikTok Pathé
TikTok Pathé
© TikTok

De volgende merken hebben dan ook zeker niet stilgezeten en hebben er van alles aan gedaan om hun merk ook online goed weg te zetten. Met een voldoende lading zelfspot hebben de volgende merken de TikTok-trends zo goed als uitgespeeld.

 

 

Pathé is zich erg bewust van de soms wat bizarre prijzen:

 

 

Maar ze winden er geen doekjes om: transparant is Pathé in ieder geval wel:

TikTok comment Pathé
TikTok comment Pathé TikTok

 

 

My Jewellery laat weten dat hun naam op verschillende manieren uitgesproken kan worden:

 

 

 

En ook de TikTok-sounds worden op allerlei situaties toegepast:

 

 

Ijssalon La Dolce Borger is niet vies van het maken van sketches:

 

 

En wat kunnen mensen toch van die sketches genieten:

 

 

Theorietoppers is onderhand ook niet meer van TikTok weg te denken:

 

 

Voor iedereen die nog een theorie-examen moet maken of het geheugen wil opfrissen, moet het hier wel goed komen:

 

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Mervin van Deursen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in