G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the Future

De nieuwe campagne van het denim-merk toont aan dat ook een waggelende doelgroep stoer kan zijn in de jeans.

G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the future
The Family Amsterdam

Denim-merk G-Star presenteert een nieuwe campagne: Hardcore Denim for the future. In de nieuwe campagne is duidelijk te zien dat het merk zich richt op een nieuwe, toekomstige doelgroep ‘denim-heads’: baby's en peuters bij wie het lopen nog waggelen te noemen is. Het project is ontwikkeld in samenwerking met The Family Amsterdam. G-Star geeft te kennen dat het een onverwachte ‘stap’ is die anders is dan de reguliere ‘stoere’ merkcampagnes die het voert. Met het project wil het Nederlandse bedrijf duidelijk maken dat de denim nu ook echt voor alle rangen, standen en leeftijden beschikbaar is.

(tekst loopt door onder de afbeelding)

Advertentie
advertisement
G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the future
G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the future The Family Amsterdam

'Altijd sterke focus op de toekomst'

G-Star, dat ook één van de eerste merken was die met modieuze gezichtsmaskers op de markt kwam, zegt dat het in de drang naar innovatie verandering wilde brengen in het aanbod. ‘Met ons sustainability-programma hebben we altijd al een sterke focus op de toekomst, maar deze keer wilden we de volgende generatie alvast iets bieden waar het nu al wat aan heeft.’

De Denim for the Future-commercial

G-Star RAW - Denim for the Future

'Naïef ideetje'

Joris Kuijpers en Ed van Bennekom van The Family Amsterdam noemen het project een voorbeeld van hoe het bureau en het merk samenwerken: ‘Het idee begon eigenlijk met een bijna naïef ideetje voor een ‘toekomstgericht product’. Maar welk bedrijf ziet er dan gelijk serieuze mogelijkheden en pakt dat dan ook op om er vervolgens een echt product, een bijbehorende tv-commercial en een online-video bij te maken? Wij zien dat eigenlijk zelden, maar door onze manier van samenwerken kan dat.’ 

BB-G denim bloomer-jeans

De ‘Hardcore Denim for the Future’-campagne loopt samen met de zogenoemde BB-G denim bloomer-jeans voor baby’s en peuters in de leeftijd van 1 tot 2 jaar. De op de originele denims gebaseerde jeans is in gelimiteerde oplage beschikbaar op de website.

Lees ook:

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie